Seljord idrettslag har i år starta opp att trening
for vaksne (20 - 100 år). Me ynskjer å få med oss så mange medlemer som mogeleg på denne treningsøkta.
fredagar kl 17:30-19:00

”Vaksentrimmen” eller ”idrett for vaskne” er ei tilrettelagt treningsøkt på lik linje med forebyggande trening for barn og ungdom (som gjeng tidlegare på dagen). Med forebyggande trening meiner me styrke, kondisjon og bevegelighet - tilpassa den aldersgruppa du er i.
Me har inngått eit samarbeid med Sterke-Nils treningssenter og alle treningane vil i vinter foregå inne i den store idrettshallen på Granvin kulturhus.

Henriette og Martin frå Høgskulen i Bø er trenarar.
Denne treninga forusett enten medlemskap på Sterke-Nils eller i at du er medlem i Seljord idrettslag.
(En kan enkelt melde seg inn i SIL: medlem@seljordidrettslag.no eller på minidrett.no)

Alle kvinner og menn er hjartleg velkomne.